Online vs fysieke winkel

Ohhhh, als je me vijf jaar geleden had verteld dat ik dit zou schrijven, dan had ik je niet geloofd. Ik ben namelijk absoluut niet van het online shoppen! Als ik een nieuwe broek of shirt nodig heb, ga ik nog steeds het liefst  naar een fysieke winkel. Ik wil graag kleding kunnen passen, de stof kunnen voelen en advies kunnen krijgen van een verkoopster.

Negen van de tien keer staat de kleding bij zo’n model online ontzettend leuk en ziet het er bij jou uit als een tent, benadrukt het de verkeerde gebieden of is de kleur toch niet wat je ervan verwacht had, heb je de verkeerde maat besteld en moet je het weer terugsturen…… Nou dat dus;-)

Maar goed, heeel eerlijk… ik doe wel aan online vooronderzoek. Als ik naar een paar schoenen op zoek ben voor de kinderen, dan heb ik bij de winkels, waar ik met 3 kinderen naartoe ga, uitgebreid online vooronderzoek gedaan, lekker met een kop koffie erbij en mijn onesie aan op de bank;-) Het scheelt me een hoop tijd en stress tijdens het bezoekje aan de schoenenwinkel zelf. Zo heb ik dus het beste van beide kanten. Relaxed shoppen, maar wel het advies en de service van de fysieke winkel.

Dit heeft ons doen beseffen dat wij dit eigenlijk voor onze winkel ook willen! Ik vind het nog steeds een vreemd idee dat mensen hun complete bril online kopen, zonder deskundige oogmeting, zonder het deskundige advies, zonder de service en garantie, het bijstellen van de bril, het altijdbinnenkunnenkomenlopengevoel en natuurlijk de lekkere koffie;-) Maar ik snap ook dat je relaxed op de bank vooronderzoek wil kunnen doen.

En daarom hebben wij nu online-brillen-passen! Het is eigenlijk heel makkelijk. Kijk op onze website: ponsioenoptiek.nl en ga naar online-brillen-passen. Upload je foto en je kunt heerlijk onderuit, wanneer het jou uitkomt, brillen passen! Dit kan niet alleen voor jezelf, maar ook voor je kids. Bovendien hebben we online meer dan 1500 monturen extra om uit te kiezen, bovenop onze eigen collectie.

Dus volgens mij hebben we nu het beste uit 2 werelden. Het online gemak en de deskundigheid / service in de winkel.

Veel plezier met brillen passen!

Groetjes,
Chantal